Колеги, да ви покажа какво си намерих по колата на един приятел. Положението е идентично и от двете страни.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ръжда по 155
Collapse
X
-
Не е за вярване...знаеш ли историята на колата преди това?....защото, ако нвкъде играят заварки и други тенекеджиски интервенций...е нормално да се получи
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
за да съм откровен:
и аз и Венци я гледахме( още когато я взимах) дори когато и свалях покритието за да я изкърпим нямаше никакви следи от работа ( заварки изпражвяне и т.н.) Още по-зале е факта, че покритието си беше перфектно отгоре, нямам идея защо реших да ровя там.155 2.0 traktor
Comment
-
Колеги, няма какво да се чудите. Това е истината! Все пак това са коли на по 14 години. Какво очаквате?Няма нищо вечно на този свят.
Колата няма никакви предишни удари и интервенции, за което гарантирам с целия си опит и познания. Просто и е дошло времето. Мястото е гадно, защото там има две ламарини една върху друга. Като горната е захваната е с пунктшвайц. Освен това точно там подкалника не пази. Преди да се загледа и разчопля болното място изобщо не даваше признаци да е толкова сериозно. САМО, ЧЕ аз като режа - режа до здраво. Еее виждате къде е здраво. И не си мислете, че тази е единствената гнила 155
Alfa Romeo 75 24V
Comment
-
Поводът Boxer го каза. Като дойде момент за ремонт е добре да се смени всичко, що е наоколо и да забравиш за дълго. Дискове, накладки, маркучи - и забравяш за спирачките. Карета - 4 комплекта с маншоните и забравяш, че имаш полуоски. Та моят скромен реставраторски опит ме доведе до същия извод с кръпките. По добре е да изрежеш повече и да стигнеш до наистина здрава ламарина. Така, че може да съм касапин, но съм от добрите касапи. Кълцам смело с флекса, но само с добри чуства.
Alfa Romeo 75 24V
Comment
-
На моята, въпреки, че отдолу се забелязва, че е имало изправяне (особено на левия рог), не съм забелязал да има такива чудесии. Утре съм на предни пружини и ще се загледам (ама няма да чопля).
Иначе, при двойната ламарина, отзад, под вратите, при мен е тръгнало и от двете страни - цък. А от дясната страна, под веждата, отвътре, вече имам дупка от четирите пръста на 1 комшия, който ми помагаше със смяната на пружините (натискаше с крак носача и се хвана за калника - веждата)
. А от всичко най-мразя да се занимавам с тенекеджии и бояджии.
П.С. Бивша белгийка е "совалчето".75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
Comment